توضیحات: | در این تحقیق، از دیدگاه نظریه "یادگیری اجتماعی شناختی" به مشکلات جوانان نگریسته شده است. نویسنده بر مبنای تجارب بالینی خود، ابتدا مبانی نظری و شیوههای سنجش مختلفی را مطرح میسازد؛ آن گاه مداخلههای درمانی از نوع بازسازی شناختی و آموزش مهارتهای مقابلهای با رفتار را، هم برای کار با نوجوانان و هم برای آموزش و درمان خانواده، توضیح میدهد. بخش دوم کتاب به شرح نمونههایی از مشکلات نوجوانان و درمان آنها، که به سه حیطه خانواده، همسالان، مدرسه و فعالیتهای آموزشی مرتبط اند، اختصاص دارد. | تعداد بازدید: 732 دریافت فایل |